Åpningstider butikk

Mandag - Fredag   12.00 - 17.00

Lørdag                  12.00 - 15.00

Søndag                 Stengt

  • Facebook
  • Instagram
  • Snapchat

Stjernedryss AS. Smidjebergveien 2, 4265 Håvik, Norge.

Telefon: 907 05 712. Foretaksnummer: 992288213

Copyright 2017 Stjernedryss.net. All rights reserved.

Bytte og retur

Ansvar og undersøkelse av produktene
Risiko for produktene overtas av kunden så snart de er i kundens besittelse. Etter at kunden har mottatt varene bør leveransen undersøkes så snart man har mulighet til det for å sikre at; sendingen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene har blitt skadet under transport, eller har andre feil/mangler.

Bytte og angrerett
Hos Stjernedryss AS har du en angrerett i inntil 14 dager fra du har mottatt varen ihht angrerettloven. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må varen returneres i samme stand som den ble mottatt dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt samt med utfylt angrerettskjema. Kunden vil, etter godkjent retur, få tilbakeført det som er betalt. Returporto betales av kunden. Dersom kjøper ikke har motatt angreskjema på papir eller annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder.  Angrerettskjema skal være ferdig utfylt med butikkens informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak inbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven. Se ellers informasjon på angrerettskjemaet. Retur sendes med returlapp som fulgte med din ordre. (Unntaket for bytte og angrerett gjelder forseglede produkter hvor forsegling er brutt, mat og drikke artikler, hygieneprodukter og produkter som er spesialtilpasset til kundens spesifikasjoner. Stjernedryss AS jfr seg ellers med §22 i angrerettloven.)

Merk pakken med «Retur Stjernedryss» samt ordrenummer. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema  

Trykk her for å laste ned skjemaet

Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Vi anbefaler å sende inn returer som pakkepost slik at du har full oversikt over hvor forsendelsen befinner seg i postens system frem til den ankommer oss. 

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen må det, innen rimelig tid, bli gitt skriftlig beskjed pr epost (kundeservice@stjernedryss.net) om dette.